Bestil infomateriale

Hvis du ønsker at bestille informationsmateriale om atopisk eksem, kan du sende din bestilling til:

info@atopiskeksemforening.dk

Husk at oplyse:
Navn
Postnummer og by

Oplys desuden, hvilke materialer du ønsker fremsendt og hvor mange.

Der kan betales med mobile pay til nr. 170594.

1. “Din vej til et liv (næsten) uden eksem og kløe” udarbejdet af Atopisk Eksem Forening i samarbejde med hudlæge Simon Francis Thomsen. Folderen er støttet økonomisk af AbbVie, Pfizer og Sanofi (fremsendes gratis til medlemmer af Atopisk Eksem Forening, men koster 35 kr. (inkl. porto) for andre)
    2. Petra & Albert “Små spøgelser, sure sokker og irriterende eksem” udarbejdet af Atopisk Eksem Forening i 2020 i samarbejde med hudlæge Tove Agner. Børnebogen er støttet økonomisk af LEO Pharma (fremsendes gratis til medlemmer af Atopisk Eksem Forening, men koster 35 kr. (inkl. porto) for andre)
    3. Atopisk eksem “Du kan ikke klø det væk, men sammen er vi stærkere. En informationsfolder for børn, unge og voksne”, udarbejdet af Atopisk Eksem Forening (fremsendes gratis til alle)
    4. Atopisk eksem kvikguide – hvem kan hjælpe dig med hvad?, udarbejdet af Atopisk Eksem Forening i 2023, i samarbejde med Anna Sophie Belling Krontoft, der er sygeplejerske ved Afdeling for Allergi, Hud- og kønssygdomme, Gentofte Hospital. Guiden er støttet økonomisk af AbbVie og Sanofi (fremsendes gratis til alle)