Medlemsfordele for private

Fordele ved privat medlemskab

Som medlem af Atopisk Eksem Forening, vil du blive tilbudt rabatter og tilbud på forskellige produkter. Det er produkter, som er tilgængelige for alle i landet, men som du bliver tilbudt til en særlig god pris. Bemærk, at vi kun formidler tilbuddene – vi anbefaler dem ikke.

En undtagelse er dog vores børnebog: Petra og Albert – små spøgelser, sure sokker og irriterende eksem, som vi gerne vil anbefale. Børnebogen sendes gratis til medlemmer, men koster 35 kr. (inkl. porto) for andre.

Nye medlemmer modtager også lidt vareprøver.

Bliv medlem HER

Bog om atopisk eksem

Professor og overlæge i dermatologi, Tove Agner, har skrevet “Stop kløen” om atopisk eksem. Bogen henvender sig til familier, der er ramt af atopisk eksem, til voksne med sygdommen samt sundhedspersonale og alle andre interesserede i at vide, hvad atopisk eksem egentlig er for en størrelse. Bogen kan bruges som opslagsværk og indeholder bred orientering om atopisk eksem, følgesygdomme og hvordan sygdommen udvikler sig gennem livet, og ikke mindst hvad man selv kan gøre. Der er også en del om symptomer og praktisk håndtering samt en del og behandlingstyper, virkninger og bivirkninger. Bogen er et forsøg på at rydde lidt op i de mange informationer og myter, der verserer om atopisk eksem.

FADL’s Forlag giver 20% rabat på bogen til medlemmer af AEF. Foreningen har dog ingen økonomiske fordele af bogsalget. Bogen kan købes her: LINK

Hudprodukter

HelloSkin / www.helloskin.dk
HelloSkin forhandler produkter til behandling af eksem, psoriasis, tør hud og lignende. Medlemmer af Atopisk Eksem Forening kan spare 10% hos HelloSkin med denne kode: AEF10

MDerma / Goodskin.dk | Webshop med stort udvalg af dansk hudpleje

MDerma er en fugtplejeserie til tør og sårbar hud udviklet af hudlæge Uffe Koppelhus. Medlemmer af Atopisk Eksem Forening kan spare 25% hos MDerma med denne kode: atopiskeksem

Pierre Fabre / pierre_fabre_produkter.jpg
Så længe lager haves, udleveres der et A-Derma produkt fra Pierre Fabre til nye medlemmer. A-Derma forhandles på apoteket, men her er en oplagt chance for nye medlemmer til at få afprøvet et af produkterne.

A-Derma produkterne er baseret på havresorten Rhealba havre, som virker skånsomt beroligende.