Bliv medlem

Kontingent kan indbetales via Mobile Pay til 170594. Husk at angive både navn og adresse, hvis du er nyt medlem. Eksisterende medlemmer kan benytte deres medlemsnr., som fremgår af kuverten på breve fra foreningen.

Der kan også betales via bankoverførsel, eller oprettes en fast årlig overførsel til betaling af kontingent, gerne den 1. maj. Husk at anføre medlemsnummer, navn og adresse: Jyske Bank, Reg.nr. 5037, konto nr. 0001224283

Ved indmeldelse i Atopisk Eksem Forening accepterer du, at vi gemmer dine oplysninger i vores medlemssystem. Du accepterer samtidig, at vi via mailadressen fremsender invitationer, info, spørgeskemaer mv. Henvendelserne vil være relevante og omhandle atopisk eksem.

Bemærk, at du også har mulighed for at tilmelde dig vores elektroniske nyhedsbrev, som fremsendes nogle gange om året: link