Medlemsfordele

Fordele ved medlemskab

Som medlem af Atopisk Eksem Forening, vil du blive tilbudt rabatter og tilbud på forskellige produkter. Det er produkter, som er tilgængelige for alle i landet, men som du bliver tilbudt til en særlig god pris. Bemærk, at vi kun formidler tilbuddene – vi anbefaler dem ikke.

En undtagelse er dog vores børnebog: Petra og Albert – små spøgelser, sure sokker og irriterende eksem, som vi gerne vil anbefale. Børnebogen sendes gratis til medlemmer, men koster 35 kr. (inkl. porto) for andre.

Hudprodukter

Astion Pharma / www.astionpharma.com
Astion Pharma udvikler og producerer cremer mod eksem, kløe og irritation baseret på det aktive stof Dermadexin. Medlemmer af Atopisk Eksem Forening kan spare 10% hos Astion Pharma med denne kode: AEF10AP

Australian Bodycare / www.australian-bodycare.com
Australian Bodycare har udviklet en række produkter med tea tree oil med formålet at hjælpe danskerne til en sundere hud. Medlemmer af Atopisk Eksem Forening kan spare 10% hos Australian Bodycare med denne kode: AEF10ABC

Cosmos Co og Cossy / www.cosmos-co.eu/da
Cosmos Co og Cossy er naturlige plejeprodukter til hud og hår som f.eks. ren argan olie. Medlemmer af Atopisk Eksem Forening kan spare 20% med denne kode: AEF20

HelloSkin / www.helloskin.dk
HelloSkin forhandler produkter til behandling af eksem, psoriasis, tør hud og lignende. Medlemmer af Atopisk Eksem Forening kan spare 10% hos HelloSkin med denne kode: AEF10

MDerma / www.mderma.dk
MDerma er en fugtplejeserie til tør og sårbar hud udviklet af hudlæge Uffe Koppelhus. Medlemmer af Atopisk Eksem Forening kan spare 25% hos MDerma med denne kode: #atopiskeksem

Pierre Fabre / pierre_fabre_produkter.jpg
Så længe lager haves, udleveres der et A-Derma produkt fra Pierre Fabre til nye medlemmer. A-Derma forhandles på apoteket, men her er en oplagt chance for nye medlemmer til at få afprøvet et af produkterne. Nye medlemmer får derfor tilsendt 50 ml A-Derma produkt Dermalibour, som er en irritationsdæmpende pleje. Den er uden parfume og vandfast.

A-Derma produkterne er baseret på havresorten Rhealba havre, som virker skånsomt beroligende.