Medlemsfordele

Fordele ved medlemskab

Som medlem af Atopisk Eksem Forening, vil du blive tilbudt rabatter og tilbud på forskellige produkter. Det er produkter, som er tilgængelige for alle i landet, men som du bliver tilbudt til en særlig god pris. Bemærk, at vi kun formidler tilbuddene – vi anbefaler dem ikke.

Hudprodukter

HelloSkin / www.helloskin.dk
Medlemmer af Atopisk Eksem Forening kan spare 10% hos HelloSkin med denne kode: AEF10

HelloSkin er en dansk webshop for hudplejeprodukter og andet tilbehør til personer med hudlidelser, herunder atopisk eksem. Før et produkt bliver tilgængelig på HelloSkin, undersøger de produktet og dets ingredienser for videnskabelig dokumentation. For eksem sikres, at produkterne ikke indeholder hormonforstyrrende stoffer, parfumer, kendte irritanter og kendte allergener.

HelloSkin vil kontakte dig 30 dage efter dit køb og følge op for at høre, om dit køb har haft en gavnlig effekt.

Pierre Fabre / Image icon pierre_fabre_produkter.jpg
Så længe lager haves, udleveres der en særlig goodiebag med A-Derma produkter fra Pierre Fabre til nye medlemmer. A-Derma forhandles på apoteket, men her er en oplagt chance for nye medlemmer til at få afprøvet nogle af produkterne.

Pierre Fabre har lavet en lille kuffert med forskellige A-Derma produkter, der indeholder dermatologisk havre til sart hud. Produkterne er udviklet til sart barnehud, men kan selvfølgelig bruges af alle, og vi fremsender til både børn og voksne.

Kufferten indeholder følgende 4 produkter:

• Trin 1 – Exomega foaming gel, en kløedæmpende sæbefri vaskegel (20 ml)
  • Trin 2 – Exomega D.E.F.I cream, en kløedæmpende creme til tør, irriteret og atopisk hud (5 ml)
  • Særlig pleje – Darmalibour + cream, beroligende reparationscreme til irriterede områder (3 ml)
  • Solcreme – A-Derma protect AD cream spf 50+, en solcreme med faktor 50 (5 ml)

A-Derma produkterne er baseret på havresorten Rhealba havre, som virker skånsomt beroligende. Exomega er en specialserie med vask og pleje til tør, irriteret og atopisk hud, og alle produkterne er uden parfume.